SKRIVET: 2009-10-07, kl 20:42:33 | PUBLICERAT I: ✩ Vardagen

7:e oktober 2009

Sitter i soffan och ser på bonde söker fru. Ludde sitter bredvid och försöker bygga ihop sin tågbana. Vilket inte verkar gå så bra, med tänke på hans små raseriutbrott. Haha. Men alldeles snart ska han få en flaska välling o sen i säng. Dags för dagis för lille herrn i morgon. :) Idag har vi inte gjort mycket mer än att varit ute hos mamma o pappa. Kom hem strax innan 20. Skönt att komma hemifrån lite o slippa sitta hemma o glo. I morgon ska ludde som sagt till dagis och jag ska plocka i ordning lite hemma. Och se till att tvätta all tvätt jag har. Skulle ha tvättat i måndags, men glömde bort det. Bokade en tid idag, men då är det nån som tog min tid som VANLIGT. så i morgon har jag tvättid mellan 9-13 i michas tvättstuga, så får se till att inte glömma bort :) HATAR verkligen det här med gemensam tvättstuga, har alltid gjort och kommer väl alltid göra. Men går det som jag vill så får hyresvärden ta bort mitt badkar, så jag får in tvättmaskin i badrummet. Ska nämligen köpa ida o stefans skitbilligt :) Annars då? Jo, jag blir bara mer och mer punkt över min älskling, han kan nu räkna till 14 själv, han vet hur siffran 4 ser ut, han kan klä av sig ytterkläder själv, och försöker till och med ta på sig blöja själv :) Hans prat har utvecklats jättemycket på kort tid. Han kan nåt sjukt mycke ord och nästan allt han säger nu är i tvåordsmeningar eller ibland längre meningar! Han är så duktig mitt lilla hjärta! :) Nu går han dock bajsat, och det kan han ju inte ta hand om själv, så det är val bäst jag byter på honom. ;) Byebye!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: