SKRIVET: 2009-10-10, kl 20:36:28 | PUBLICERAT I: ✩ Vardagen

Fullspäckad dag!

Vaknade vid 8 ungefär i morse, fixade och donade lite hemma :) Vid typ 13 följde vid med micha o danne o åt mat. Sen efter det åkte vi ut till michas bror tony, var där tills att ludde fick rycket och knockade mig rakt över käften så att en bit av min framtand gick av :S Gör fortfarande ont, och ilar som fan.

Så efter det skjutsade danne hem oss, o så var vi hemma ett tag, och ludde verkade astrött, så jag stoppade honom i vagnen och gick en promenad till dunderbacken, till kusin Evis med familj. Gosade lite med lilla Julia. (Blir fortfarande bebissugen när jah träffar små bebisar, haha) Och medans vi var där så ringde min kära VÄNINNA Daniel och frågade om vi ville äta tacos med dom nu ikväll, så dom kom och hämtade oss på dunderbacken o så åkte vi hit.

Så nu sitter vi här, har precis ätit. Eller ja, alla utom Ludde som fortfarande inte vill äta, han åt en fjärdedel av en tacos typ. :S  Tråkigt när han är så.

Ska strax knalla hemåt, och natta Ludde, sen ska jag bada och tända lite ljus och fundera över livet.

I morgon ska jag försöka ge mig ut på en promenad till syster o stefan, om dom ska va hemma alltså, fast dom har ju ingen bil för tillfället så, dom är väl inte så långt borta om dom inte är hemma :)


Nä, nu ska jag kolla facebook. Sen hem!


Mors&Goodbaj!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: