SKRIVET: 2009-10-27, kl 15:37:05 | PUBLICERAT I: ✩ Vardagen

Long time..

Länge sen jag skrev, nu igen. Men har inte riktigt känt för att skriva nåt innan jag satte lösen på bloggen.
Men nu är det ju gjort och det känns som om det kan bli mycke roligare att blogga igen! :)

Utan oönskade kommentarer. :)



Nu är vi precis hemkomna från lekparken nere på centrum, lekte Under hökens vingar kom med Micha, RAsmus & Ludde. Fick springa en hel del. Haha, men kul var det!


Igår var vi hemma hos kusin & Eliaz en sväng, o när vi gick därifrån så mötte vi upp Ida M & gick o köpte cigg & bara prata lite allmänt. Tror vi skulle ses idag, hon messade om det förut iaf :)


Annars händer det väl inte jättemycket, väntar på besked om Luddes glasögon, jag går på jobbgarantin & lyssnar på JÄTTE tråkiga seminarium. Men vad gör man inte för att få pengar?

Men om jag har riktig tur så kanske det finns en lösning på allt, genom arbetsförmedlingen har jag hittat en kockutbildning i stan, som är på 50 veckor. :) Ska undersöka saken mer, för är det något jag verkligen vill jobba inom så är de det där :)




Förutom det så hålls det på med rum-byte hemma för fullt. Har bytt ut Luddes spjälsäng mot en växa säng, och det blev lite väl trångt i hans lilla rum, men jag mätte & meckade en massa och kom på att min dubbelsäng bara är 1,60 bred, så den får gott o väl plats inne i lilla rummet. :)

Så Ida köpte med en förvaringshylla från ikea igår som ska va inne på Luddes nya rum, med en massa backar i :) Förut har alla hans backar stått på golvet och gjort att det inte finns mycke plats att leka på. :)
Blir nog bra när det är färdigt!



Ledig två dagar nu då från jobbgarantin, nästa gruppmöte är på fredag.
Så ska försöka hitta på något kul med min lilla fis! Vad det blir för nåt vet jag dock inte. Haha!


Nää, nog för mig!


/Sandra



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: