SKRIVET: 2009-09-01, kl 20:52:58 | PUBLICERAT I: ✩ Vardagen

090901- Förkylning.

Min lilla fisgris är förkyld igen. :( Det är inte långt mellan varven så här efter dagisstarten. Men jag hade väl egentligen inte räknat med något annat. :( Vardagen flyter på. Det händer väl inte så jättemycket intressant. Har iaf börjat få i ordning på lägenheten, har köpt sängstomme, madrasser och tvbänk. Blev stor skillnad, mot det jag hade innan. :) Enda som ska bytas ut nu är soffa, soffbord och köksmöblerna. Plus att hitta sängbord som passar till sängen. :) Blir bra. Den 14e är det dags för ögonläkaren igen. Sist fick hon inte fram dom värden hon behövde, tack vare att Ludde totalvägrade, så läkarbesöket var typ helt i onödan. Men svårt att veta innan att det skulle bli så. Bättre lycka nästa gång. I morgon är Ludde ledig från dagis, eftersom han bara går måndag, tisdag o torsdag. Så det blir en tur med syster och handla mat, sen ska vi till öppna förskolan en sväng, och efter det ska jag till oxå barnklädsaffären och titta lite. :) Nu måste jag ner i tvättstugan och hämta sista tvätten, får se om jag klarar mig den här gången eller om micha måste komma bort och mörda spindlar igen. :) haha



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: