SKRIVET: 2009-09-04, kl 21:40:24 | PUBLICERAT I: ✩ Vardagen

090904

Kväll igen, vilket betyder att man när som kan gå och sova :) Luddefisen somnade halv sju, men det blev inte långvarit tack vare att hans kära moster kom och väckte honom ;) Så nu är han vaken och springer maraton, typ. :) Idag var jag och hämtade ut paketet på ica, med gardiner till Luddes rum och ljushållare till vardagsrumsfönstret :) Blev jättefint. :) Har även börjat plocka in pelargonerna från balkongen, och ställt dom i köksfönstret istället. Så dom andra blommorna fick hamna i vardagsrummet me. Mys! :) Innan jag var iväg och hämta paketet så följde vi med micha upp till pia och janne och åt nybakade bullar. Mums! Så nu är jag sugen på att baka själv. Får se om jag gör det nu i helgen :) i morgon ska jag städa i ordning här hemma, efter det ska vi ut och promenera med sofie o milton. Blir nog trevligt :) Sen har jag inte nåt alls planerat. Får se vad som händer :) Nu ska jag vattna blommor sen blir de sängen :) Godnatt.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: