SKRIVET: 2009-09-14, kl 15:37:55 | PUBLICERAT I: ✩ Vardagen

2009.09.14

Måndag idag!

Har varit in till Vrinnevi med Ludde. Undersökning av hans ögon, skelningen och eventuellt synfel.
Men läkaren idag var inte ett dugg bättre än hon för två veckor sen. Stressig och var inte speciellt pigg på att få Ludde till att tycka att det var kul.


Sist vi var där så sa den läkaren vi hade då att "nästa gång ska han få lugnande så vi kan göra undersökningen"
Jo, visst. Det gjorde dom ju inte. Nu måste vi vänta på en ny tid i slutet på september, början av oktober.
Och DÅ ska han få lugnande för att dom ska kunna kolla ögonen.

Tror inte Ludde är speciellt imponerad av läkare för tillfället.
Inte jag heller för den delen...


För att berätta lite kort om helgen så var jag ute i fredags med Micha, Danne, Jessica & några fler.
Förfestade hemma hos Micha & Danne och hade skitkul, med singstar & lite sånt.

Efter blev det Kristallen, inte alls mycket folk. Men otroligt roligt ändå.
Det var väldigt länge sen jag hade så kul som då. Sjöng karaeoke och hör och häpna, DANSADE.
Sket nog i hur det såg ut, haha. Var bara kul att släppa loss.

Dagen efter var inte lika rolig, var jättebakis. Berodde nog på att jag för en gångs skull drack sprit istället för vin som inte brukar ge någon effekt alls.

Men jag hade sån fruktansvärd tur ändå sådär dagen efter. Mamma och jag hade bestämt redan på måndagen att Ludde skulle hem till dom på lördagen, så hon, Kalle & Mathilda kom och hämtade honom typ 9 på morgonen, och jag fick hem honom vid halv sju på kvällen. :) Var dyng skönt att få sova och bli människa igen. Men samtidigt saknade jag honom nåt grymt mycket.

 

Idag har jag oxå varit på arbetsförmedlingen och fixat så jag ska börja på Jobbgarantin på måndag den 21/9.
Kommer bli väldigt skönt att få nånting att göra tills det är dags för att plugga igen.

Ja, det var väl det jag hade att skriva om för tillfället.
Nu ska jag läsa ifatt lite bloggar!

Goodbye!


Sofie, Miltons mamma <3

hej! va kul att du får något att göra så länge :) vi måste få arslet ur vagnen o gå till skolan me o skriva in oss :) ska vi bestämma en dag ?



PUBLICERAT: 2009-09-14, 15:59:12 | URL: http://miltonsmamma.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: