SKRIVET: 2009-09-15, kl 13:01:35 | PUBLICERAT I: ✩ Vardagen

2009.09.15

Tisdag idag då.

Har inte hänt så våldsamt mycket idag. Har ätit bullar :) haha, alltid nåt. :)

Ska snart gå och hämta min lilla trollunge på dagis. Han var helt överlycklig över att komma dit idag, tjatade om fröknarna och om sin kompis Alvin. :) Trivs som fisken i vattnet.

På måndag blir lång dag på dagis för Luddeskrutten, eftersom jag ska iväg på möte med Jobbgarantin.
Men det ska väl inte vara några problem för lille herrn.


Funderar på vad man ska hitta på för mat idag, lite sugen på kycklingfilé, men vad ska jag göra till de?



Morsning!


Sofie, Miltons mamma <3

på torsdag kl 15 ska ja iväg till stallet. Så får bli på förmiddagen då :) Så de funkar för mig.



PUBLICERAT: 2009-09-15, 13:12:51 | URL: http://miltonsmamma.blogg.se/
jessica

Gjorde kyckling igår.. Svartris blandat med broccoli och sås.. super gott! Annars är ju klyftpotatis, sallad och morötter etc i ugn gott.. Ngn god fracihe till om man inte vill göra sås..



Eh mer tips? Kyckling filé med feta ost och bacon (i alltså) med ris .. Finns massor gott!



Själv blev det korvgryta..mer morötter för mig idag.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: