SKRIVET: 2009-09-05, kl 11:21:31 | PUBLICERAT I: ✩ Vardagen

FemteSeptemberTvåtusennio.

Jag är trött på rubrikerna! Men skitsamma :) Lördag idag, vet inte riktigt vad som händer idag!? Pratade med syster om att hitta på nåt idag. Så jag funderar på om vi ska dra ut en sväng till mamma o dom, så Ludde får träffa sin älskade lilla mormor. Det enda han tjatar om typ. :) Annars vet jag inte riktigt vad vi ska göra. Idétorka så de sjunger om de idag. :( Nu på förmiddagen har jag fotat lite av Luddes urväxta kläder iaf. Ska slänga ut det på blocket eller tradera. :) Skitbra att få in lite pengar fört och köpa nytt i större storlekar. :) Nåt jag inte tänkt på förut utan bara sparat allt i en massa kartonger. :) Nä nu messa syster att hon snart kommer hit. Så de är väl bäst att sätta på kaffe :)


Syster Mathilda:)

Sandra , vet du en sak ? tokio hotel kommer till stockholm på tisdag :) så glad jag är :


Mamma/Mormor

Klart han ska till sin lilla mormor <3, det är ju mitt gullegryn



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: