SKRIVET: 2009-09-09, kl 11:54:59 | PUBLICERAT I: ✩ Vardagen

Intressant samtalsämne.

Igår när jag satt hemma hos Micha och Rasmus så var tvn på och visade förlossningskliniken.
När en av mammorna fick upp sin lilla nyfödda bebis på bröstet så utbrast jag visst:

"Åh, kolla vilken liten söt bebis"

Rasmus svarar med att fråga:

"Sandra, vill du ha en till bebis"¨

Jag bara: "Öhm, jo nån gång vill jag väl det!?"

Varpå Rasmus kommer med den brighta idén att "då får du ju stoppa upp nånting så det växer"


Hmm, hur ska man tolka det? Hahahaha.
Till sak hör ju att Rasmus bara är 6 år gammal och inte så insatt i det här med blommor och bin :)




Över till något som känns en gnutta pinsamt är att Ludde börjat med att gå och kalla alla killar han ser för pappa.
Eftersom han inte "har någon pappa" så känns det ibland som han letar (skämt åsido.)
Man får väl ta det för vad det är :)

Det värsta är ju ändå när man möter killar som har sin flickvän med sig och Ludde ropar pappa.
Kan ju fundera på vad som snurrar i tjejernas huvud då?

Hahahahaha.





Nää, nu ska jag röka. Sen nån gång och fixa lite, tills Ludde åker till sin moster ett par timmar!


Ciao!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: