SKRIVET: 2009-09-20, kl 14:39:51 | PUBLICERAT I: ✩ Vardagen

Morsning Korsning.


Halloj, här är jag! Trött och lite småflum. Är fortfarande hemma hos mamma o pappa. Efter allt strul som varit för brors del så känns det viktigare att dom får lösa det än att dom skjutsar hem oss.

Finspång är litet, därför löste sig Kalles probs. Skönt! :)

Jag är både hungrig och småsugen på nåt, mamma har lovar kassler & sparris gratäng med potatis till idag, men dom är ju i väg och hjälper Kalle. Så funderar på om jag skulle ta o börja med maten istället. :)

I morgon är det dags för jobbgarantin, vet att jag ska börja kl. 9.30, men sen vetitusan när jag slutar. :S
Det är iaf sagt att Ludde ska vara på dagis ända tills jag är klar, istället för att någon annan ska behöva hämta.

Sen är det ju iaf tänkt att det ska bli heltid på jobbgarantin, och då blir det ju långa dagar för Ludde ändå, så det gör ju inget att det blir lite på prov innan.





Det bästa jag vet :)


Nä, nu blir de matlagning!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: