SKRIVET: 2009-09-02, kl 23:04:11 | PUBLICERAT I: ✩ Vardagen

R U B R I K !

Det här med rubriker är knepigt emellanåt, haha. Borde sova, eftersom jag vi ska upp tidigt i morgon, och jag är FRUKTANSVÄRT morgontrött. :) Men jag glor på tv och läser en massa förlossningsberättelser. Tycker sånt är dyng intressant :) Funderar nästan på att skriva en ny om Luddes förlossning. :) Skrev en när han var 3 månader på familjeliv.se. Men den försvann när min sida där försvann. Tänkte främst skriva ner den på papper och spara för min egen del, just för att det kan vara kul att läsa det om några år eller så. :) Det är ju trots allt det mest häftiga jag varit med om någonsin. :) Men får jag tid och lust så skriver jag kanske ner den här sen så dom som vill får läsa :) Nä nu ska jag nog läsa vidare och sen lägga mig! Skriver mer i morgon! PussKram/Sandra



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: