SKRIVET: 2009-09-28, kl 10:40:15 | PUBLICERAT I: ✩ Vardagen

Tungt.

Idag är det tungt att andas, värre än dagarna innan på ett sätt, fast ändå lättare på ett sätt. Kanske är för att jag inte längre har någon feber. Ja jag vet inte, något gör att det är lite lättare, men nåt annat gör det svårare iaf.

Men jag ringe vårdcentralen förut och har fått en tid klockan 12.30, hon i telefon trodde att jag kunde behöva ha något som lättar andningen lite. Så att jag inte bara drar en massa korta andetag. Utan får i mig luft som jag ska.

Ludde har smittats med precis samma sak, men har inte börjat få såna andningsbesvär som jag än. Så jag frågade tanten i telefon vad jag skulle göra, om det fanns i förebyggande, men då fick jag bara till svar att du får vänta tills han får problem med andningen så får du vända dig hit igen (?) Jaja, bara att göra det då, förhoppningsvis behöver han inte få några besvär.


Över till nåt annat. Faderskapsutredningen går vidare, nu låter det som om det skulle vara ett par stycken kvar att testa, men det är det inte, utan det är bara en tokstolle som inte vill lämna dna för att han VET enligt sig själv att han inte är Luddes pappa, men om det är så, då borde han väl vilja lämna dna gladeligen för att visa att han inte är Luddes pappa!? Eller? Så skulle jag tänka iaf. Haha


Nää, nu ska jag ta med mig min sjuka lilla tjurskalle ;) hem och äta lite frukost, hann inte med det innan vi gick hit och skulle ringa sjukhuset! Sen blir det nog lugnt resten av dagen!


Goodbye!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: